Η διάδοση του “PR4 INFUSSE Open Educational Resources HUB” αποτελεί κρίσιμη πτυχή της επιτυχίας του, διασφαλίζοντας ότι οι στόχοι και τα ευρήματά του θα φτάσουν αποτελεσματικά στο κοινό στο οποίο απευθύνονται.
Για πρόσβαση στα μαθήματά μας, παρακαλώ πλοηγηθείτε στην πλατφόρμα μας στη διεύθυνση https://infusse.thinkific.com
Το PR4 INFUSSE Open Educational Resources HUB ήταν ένα σημαντικό αποτέλεσμα του έργου, το οποίο συνόψισε την προσπάθεια των PR1, PR2 και PR3 να μετατρέψουν τα αποτελέσματα που παρήχθησαν εκεί σε μια φιλική προς το χρήστη, ικανή να εκτελέσει και έτοιμη προς χρήση λύση που θα εφαρμοστεί στα PR6, 7 και 8.
Οι δραστηριότητες ξεκίνησαν με αξιολογήσεις πιθανών λύσεων, προχώρησαν σε πρακτική δοκιμή δύο από αυτές και παρέδωσαν μια πολύ υποσχόμενη υπηρεσία Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων για την εφαρμογή του αποτελέσματος. Η σύμπραξη αξιοποίησε την ευκαιρία να έχει μια φιλική προς το χρήστη λύση για να βελτιώσει το περιεχόμενο των PR2 και PR3 προσαρμόζοντάς το στις προσδοκίες των μελλοντικών συμμετεχόντων.
Οι δοκιμές της πλατφόρμας ήταν περισσότερο από ελπιδοφόρες. Η επίτευξη ενός μέσου όρου άνω των 4 στα πέντε (4,08 – Πολύ Καλό+) ήταν πολύ ελπιδοφόρα και οικοδομεί τη συνεργασία.
Η πλατφόρμα δοκιμάστηκε από έναν συνολικό αριθμό 132 δοκιμαστών, ο οποίος ήταν πάνω από το αναμενόμενο όριο των 120. Επίσης, δρομολογήθηκαν και ελέγχθηκαν και οι τρεις γλωσσικές εκδόσεις (ελληνικά, ρουμανικά και πολωνικά). Στο τέλος του PR, η σύμπραξη INFUSSE είχε παραδώσει μια πλήρως λειτουργική πλατφόρμα έτοιμη να εφαρμόσει τις PR6, 7 και 8, διαθέσιμη τόσο στα αγγλικά όσο και στις 3 τοπικές γλώσσες.
PR4/A3 Τα τοπικά διαδικτυακά σεμινάρια διάδοσης από όλους τους εταίρους των ΑΕΙ ήταν μια σημαντική δραστηριότητα διάδοσης για την ευαισθητοποίηση των φοιτητών σχετικά με το έργο και τις ευκαιρίες που τους προσφέρει για την ενίσχυση των επιχειρηματικών τους δεξιοτήτων.
Τα διαδικτυακά σεμινάρια έδειξαν σταθερό ενδιαφέρον στα πανεπιστήμια, επιτρέποντας την άμεση επικοινωνία με τους φοιτητές για το έργο INFUSSE και την προσφορά του, αλλά και επιτρέποντας στους φοιτητές να γνωρίσουν καλύτερα τους διαχειριστές των μαθημάτων και να έχουν άμεσες ερωτήσεις προς αυτούς.
Τα διαδικτυακά σεμινάρια κάλυψαν όλα τα αναμενόμενα KPIS (κάθε χώρα έφτασε συνολικά τους 70 συμμετέχοντες) και δημιούργησαν μια σταθερή βάση για τη συμμετοχή στο PR7, αυξάνοντας την ευαισθητοποίηση στο πανεπιστήμιο και επιτρέποντάς μας να προωθήσουμε το έργο όχι μόνο απευθείας στους μελλοντικούς συμμετέχοντες στο έργο, αλλά και στο πανεπιστημιακό οικοσύστημα γενικότερα. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτή τη δραστηριότητα διάδοσης μπορείτε να βρείτε εδώ.